fredag 20 maj 2022

Syrenernas tid..


 Här borde det vara en fin bild av just syrener för de har börjat blomma här men jag är inte alls sams med den nya datorn och bildöverföring/hantering fungerar inte alls jo när sonen är här och visar funkar det men när jag ska göra det själv så är det för många moment och jag har glömt i vilken ordning och var bilderna hamnar osv.. Så just nu återanvänder jag gamla bilder och där hittade jag inga syrener bara en maskros men de är också fina tycker jag.

Ja syrenerna blommar nu och det brukar vara min favorit, att gömma näsan i en klase och bara dofta, minnen från skolavslutningar och sommarlov som far igenom kroppen så härligt.

Nu blir det inte samma känsla längre, jag ser syrener som blommar och sen ser jag mammas kistdekoration som var syrener och syrener massor av syrener och då känner jag mig bara ledsen och sorgsen. Så i år känner jag ingen alls lust att dofta ner näsan och njuta nej jag känner mig bara sorgsen, att hon inte får vara med denna sommar ingen mer sommar..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar