tisdag 20 december 2022

Allt är bra.

 

Ja så var operationen gjord. Inskrivning igår morse 07.15 stog det på kallelsen men det var fel tid inte förens 08.30 hade vi behövt vara där de hade ändrat men glömt meddela mig.. Men allt gick bra och kl 14.00 vara jag vaken och påklädd för hemfärd igen. Läkaren ritade och berättade vad/hur de gjort men just då var jag lite groggy och förstog väl inte riktigt.. Spelar ingen större roll för mig hur de gjorde för allt känns än så länge väldigt bra, farligt bra kan jag säga. Inget som gör något större ont, kan röra mig som vanligt, sträckte mig i sängen igår kväll och något gjorde ont men om det är såret eller förbandet som nöp i skinnet vet jag inte. Farligt att inte känna något för jag måste vara försiktig så inget går upp och börjar blöda, får heller inte lyfta något tungt på ca 2v och det glömmer jag lätt då det inte gör ont.

 Så nu kommer det svåraste för mig, att vila och ta det lugnt, bara gå hemma och må bra fast samtidigt behöva vila... hmm . Ja jag får plocka fram garn och stickor och starta något nytt projekt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar