onsdag 5 oktober 2016

Skönt avslut..

Ja det är tur jag har hundarna. Finns inget bättre efter en lång och lite rörig dag på jobbet än att gå till skogen med kameran och en hund.

 Jo det ska vara just en hund, har jag två måste jag hålla koll på dom, man vet aldrig vad de hittar på men en, den strosar med mig.

Lite rörigt ja... Jag är så imponerad av mig själv nu, hur jag hanterar olika saker, lugnt och fint, ingen stress, inget alls faktiskt. Hur jag kan, med stort tålamod, mjuk rörelser, vänlig röst och ja ett stort lugn hantera de olika situationer som uppstår på jobbet. Snor här och var, nys i ansiktet, krångel med skor och vantar och.. ledsna barn som inte vill sova, liv och rörelse och höga ljud, allt går som en dans.. ;) nja lite trött blir jag men inget av det som tidigare kändes. Men då är det skönt att ta kameran, hunden och dra på gummistövlarna och dra till skogs, det är som balsam för själen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar